Любопитно

Kак се става инфлуенсър

Ако се чудите „как да стана влиятелен онлайн?“. Това всъщност е по-лесен процес, отколкото си мислите. Ето нашите 5 стъпки, за да станете топ дигитален инфлуенсър.

Създаване на съдържание

Изглежда очевидна първа стъпка, нали? Понякога обаче може да се хванете толкова много за идеи за спонсорство и брандиране, че да забравите да започнете от самото начало.

Специализирайте в дадена тема и намерете своята ниша, след което станете експерт по нея, като публикувате съдържание уверено и последователно. Няма начин да заобиколите това.

Докажете се

Няма смисъл да декларирате, че сте експерт в Instagram, когато дори не знаете как да използвате функциите му.

По същия начин, ако искате да бъдете инфлуенсър за красота или моден писател без блог, пълен с ясно, сбито, споделено красота и модно съдържание, как можете да повлияете на аудиторията?

Читателите, зрителите и последователите се развиват около личности, на които се доверяват, уважават и им се доверяват. Само тогава те ще вземат съвет от влиятелен човек, ще действат според техните предложения и ще последват тяхното ръководство.

Това, в самото си определение, е „влияние“. Платете задълженията си, демонстрирайте експертен опит и гледайте как влиянието ви се покачва.ю

Бъдете хора

Ключова тайна за това да станете успешен дигитален инфлуенсър е да демонстрирате вашата човешка страна, дори ако винаги работите пред екран.

  Как да говорим интелигентно?

Прочетете други блогове. Взаимодействайте в социалните медии. Задавай и отговаряй на въпроси. Установете човешки връзки.

Най-добрите влиятелни лица онлайн не са роботи, те отговарят на коментари, предлагат предложения, взаимодействат с други влиятелни лица и изразяват много ясно личността си.

Споделете в социалните медии

За да станете умел влиятелен човек, независимо дали основната ви платформа е Instagram, LinkedIn, YouTube или блог, се придържайте към него.

Трябва обаче да имате присъствие и да споделяте ценно съдържание и в други канали на социалните медии, като разширите мрежата си и разширите аудиторията си с много по-голям обхват. След това можете да ги съберете в основната си платформа.

Прозрачност

Ако сте постигнали статут на суперзвезда инфлуенсър от канала си и марките се подреждат, за да работят с вас, не забравяйте да бъдете отворени и честни.

Декларирайте ясно сътрудничеството на вашата марка, платените реклами и спонсорираното съдържание. Трудно спечеленото ви влияние може да доведе до появата на въпроси относно доверието или прозрачността ви.

Добра практика е да бъдете открити, честни и ясни с аудиторията си, когато рекламирате продукти или работите професионално с марки.

Сподели, ако ти харесва :)

Вижте още

Кондензирани символи и конструкция на политическото послание

Как се пушат пурети?

Как да изберете перфектния парфюм през всеки сезон?