ALBUM.BG

Силата на информацията

Как да напълнея? Ето някои здравословни начини да наддавате на тегло

Яжте по-често.

Когато сте с поднормено тегло, може да се почувствате по-бързо. Хапвайте пет до шест по-малки хранения през деня, вместо две или три големи хранения.
Изберете храни, богати на хранителни вещества. Като част от цялостната здравословна диета, изберете пълнозърнест хляб, паста и зърнени храни; плодове и зеленчуци; млечни продукти; източници на постни протеини; и ядки и семена.

Опитайте смутита и шейкове.

Не зареждайте с диетична сода, кафе и други напитки с малко калории и ниска хранителна стойност. Вместо това пийте смутита или здравословни шейкове, приготвени с мляко и пресни или замразени плодове, и поръсете с малко смляно ленено семе. В някои случаи може да се препоръча заместител на течна храна.

Внимавайте, когато пиете течности.

Някои хора установяват, че пиенето на течности преди хранене притъпява апетита им. В такъв случай може да е по -добре да отпиете по -калорични напитки заедно с храна или лека закуска. За други пиенето 30 минути след хранене, а не с него, може да работи.

Пребройте всяка хапка.

Закускайте ядки, фъстъчено масло, сирене, сушени плодове и авокадо. Хапнете преди лягане, като например сандвич с фъстъчено масло и желе или сандвич с авокадо, нарязани зеленчуци и постно месо или сирене.

Отгоре.

Добавете екстри към ястията си за повече калории-като сирене в гювечи и бъркани яйца и сушено мляко без мазнини в супи и яхнии.

Похапвайте от време на време.

Дори когато сте с поднормено тегло, имайте предвид излишната захар и мазнини. Понякога парче баница със сладолед е ОК. Но повечето лакомства трябва да са здравословни и да осигуряват хранителни вещества в допълнение към калориите. Мъфините с трици, киселото мляко и гранолата са добър избор.

Упражнения.

Упражненията, особено силовите, могат да ви помогнат да наддадете на тегло чрез изграждане на мускулите. Упражненията също могат да стимулират апетита ви.

Сподели, ако ти харесва :)