Задавали ли сте си въпроса как да влезете в профила си в google?
Възможно е да не можете да влезете в акаунт в Google на телефона си.
Първо проверете дали имате връзка за данни и дали тя работи, като отворите някои уеб страници в браузъра си. Ако връзката ви за данни не работи, вижте Получавам грешка „Няма мрежова връзка“ в браузъра си .
След като потвърдите връзката за данни от компютър или от телефона си, отидете на http://www.gmail.com и влезте. Ако получите грешка с невалидно потребителско име, но потребителското име е правилно, едно от тези действия може да реши проблема:
- Отидете на http://www.google.com/accounts/unlockcaptcha и влезте от там.
- Възстановяването на фабричните настройки също може да коригира някои софтуерни проблеми.
Забележка: Защитата от фабрично нулиране може да е активирана. Преди да изпълните следните стъпки, моля, проверете дали имате информацията за основния акаунт в Google , който е регистриран в телефона, в противен случай няма да можете да използвате телефона.
- Отидете в Настройки и след това докоснете Архивиране и нулиране .
- Докоснете Нулиране до фабричните настройки или Нулиране на телефона .
- Докоснете Нулиране на телефона или OK .
- Създайте нов акаунт в Google или се свържете с Google.
Ако промените паролата за Google , отидете в Google Play Store, за да влезете. Ако не изисква парола, следвайте тези стъпки, за да изчистите кеша на приложението Gmail :
- Отидете в Настройки > Приложения .
- Изберете приложението Gmail .
- Докоснете Съхранение > Изчистване на кеша.