Ако сте стигнали до тази статия, значи определено имате проблеми с Facebook. Поддръжката му много куца и не е толкова лесно да се свържете с администратора на Facebook. Facebook няма поддръжка по телефон или имейл, така че трябва да решавате проблемите сами или когато това не е възможно – чрез изпращане на специални формуляри.
Facebook разполага с обширен помощен център, който описва проблемите при работа с акаунти, настройка, пускане на реклами и много други. Въпреки това се случват и необичайни ситуации и тогава става необходима техническата поддръжка на Facebook. Facebook има навика постоянно да променя нещата, така че връзките към формулярите могат да изчезнат или да се променят с течение на времето. Доколкото е възможно, ще се опитаме да актуализираме този списък.
Нека разберем как да се свържем с и администратора на Facebook и да получим отговор на въпроса си.
Най-често срещаният потребителски въпрос е как да се обадите на техническата поддръжка на Facebook. Има само един отговор: техническата поддръжка на Facebook не е свързана по телефона. Броят на потребителите се изчислява на милиарди и е много трудно да се организира пълноценен кол център за такава аудитория.
Като цяло политиката на компанията по този въпрос е доста затворена: техническата поддръжка на Facebook приема заявки само чрез специални форми на комуникация, преди да се свържете с услугата, трябва да намерите желаната форма в съответния раздел на помощта.
Техническата поддръжка не публикува други контакти във Facebook, те не отговарят на зададените въпроси на официалната страница, въпреки че хиляди потребители безуспешно се опитват да ги зададат там. Не забравяйте, че представителите на Facebook не отговарят на Facebook в общността, така че не очаквайте официален отговор там. По-добре е да попълните формуляра веднага, който съответства на вашия проблем или грешка, и да очаквате обратна връзка скоро.
Така че, техническата поддръжка на Facebook няма публичен имейл, няма да работи за писане на писмо, но можете да изпратите молбата си чрез формата за бърза помощ. Той работи като специален чат за техническа поддръжка на Facebook.
Как се използва:
- Кликнете върху иконата на въпросителен знак в синия кръг в горния десен ъгъл (той е на която и да е страница).
- Задайте кратък въпрос в реда „помощ и поддръжка“, след което ще бъдат избрани съответните статии от помощната служба.
- Ако желаният отговор не е сред предложените опции в горната част на прозореца, има ред „Оставете обратна връзка по проблема“.
- Тук можете да разрешите проблеми с плащането, да съобщите за повредена функция или обидно съдържание онлайн.
- Формулярът за бърза помощ съдържа и ред „Входящи от съобщения поддръжката“, ако за разрешаване на проблем се изисква допълнителна информация, тук ще се покажат съобщения от техническата поддръжка. Facebook по правило не информира за състоянието на заявлението и взетото решение.