Маркетинг

Какво е Landing Pages и за какво се използва?

Олелекс


В онлайн маркетинга термина Landing Page е познат като отделна уеб страница, която се отваря при търсене или друг вид онлайн реклама. Landing страницата най-често представлява директно логическо продължение на рекламата. На български може да се преведе като „целева страница”.


Целта е фокусиране на вниманието на клиентите върху един определен продукт, с кратко описание на неговите ключови качества и без други продукти и ненужда информация, която да разсейва потребителите.
Landing страниците най-често са директно свързани с SMM, email кампании или маркетинга в търсещите машини, с цел да се увеличи ефективността на маркетинговата кампания.
Главната цел е постигане на максимален процент на „конвертиране” на посетителите в реани клиенти. От гледна точка на анализа, това позволява и директно наблюдение и следене на взаимовръката между процента на посещаемост и продажбите, както на съотношението между разходите за реклама и успеха на рекламната кампания.

За какво може да се изполват т.нар. “целеви страници” или “landing pages”?


Препоръката ни е за използване на целевите страници като силен инструмент за увеличаване на продажбите и разширяване на каналите за реалиция на приходи.
Например чрез класиране или реклама на допълнителни целеви страници в определени ниши и за определени ключови думи вие можете да реализирате допълнителни приходи или да привлечете допълнителен таргетиран трафик.


Целевите страници са удобен инструмент и за повишаване на резултатите при локалното търсене.

Сподели, ако ти харесва :)

Вижте още

Жанрова система в печата. Жанрът като комуникативен код

Визуалната бранд идентичност и нейните елементи

Проблеми при формулирането на послания – въпрос които трябва да вълнува политиците!