Ако се чудите „как да стана влиятелен онлайн?“. Това всъщност е по-лесен процес, отколкото си мислите. Ето нашите 5 стъпки, за да станете топ дигитален инфлуенсър.
Създаване на съдържание
Изглежда очевидна първа стъпка, нали? Понякога обаче може да се хванете толкова много за идеи за спонсорство и брандиране, че да забравите да започнете от самото начало.
Специализирайте в дадена тема и намерете своята ниша, след което станете експерт по нея, като публикувате съдържание уверено и последователно. Няма начин да заобиколите това.
Докажете се
Няма смисъл да декларирате, че сте експерт в Instagram, когато дори не знаете как да използвате функциите му.
По същия начин, ако искате да бъдете инфлуенсър за красота или моден писател без блог, пълен с ясно, сбито, споделено красота и модно съдържание, как можете да повлияете на аудиторията?
Читателите, зрителите и последователите се развиват около личности, на които се доверяват, уважават и им се доверяват. Само тогава те ще вземат съвет от влиятелен човек, ще действат според техните предложения и ще последват тяхното ръководство.
Това, в самото си определение, е „влияние“. Платете задълженията си, демонстрирайте експертен опит и гледайте как влиянието ви се покачва.ю
Бъдете хора
Ключова тайна за това да станете успешен дигитален инфлуенсър е да демонстрирате вашата човешка страна, дори ако винаги работите пред екран.
Прочетете други блогове. Взаимодействайте в социалните медии. Задавай и отговаряй на въпроси. Установете човешки връзки.
Най-добрите влиятелни лица онлайн не са роботи, те отговарят на коментари, предлагат предложения, взаимодействат с други влиятелни лица и изразяват много ясно личността си.
Споделете в социалните медии
За да станете умел влиятелен човек, независимо дали основната ви платформа е Instagram, LinkedIn, YouTube или блог, се придържайте към него.
Трябва обаче да имате присъствие и да споделяте ценно съдържание и в други канали на социалните медии, като разширите мрежата си и разширите аудиторията си с много по-голям обхват. След това можете да ги съберете в основната си платформа.
Прозрачност
Ако сте постигнали статут на суперзвезда инфлуенсър от канала си и марките се подреждат, за да работят с вас, не забравяйте да бъдете отворени и честни.
Декларирайте ясно сътрудничеството на вашата марка, платените реклами и спонсорираното съдържание. Трудно спечеленото ви влияние може да доведе до появата на въпроси относно доверието или прозрачността ви.
Добра практика е да бъдете открити, честни и ясни с аудиторията си, когато рекламирате продукти или работите професионално с марки.