В онлайн маркетинга термина Landing Page е познат като отделна уеб страница, която се отваря при търсене или друг вид онлайн реклама. Landing страницата най-често представлява директно логическо продължение на рекламата. На български може да се преведе като „целева страница”.
Целта е фокусиране на вниманието на клиентите върху един определен продукт, с кратко описание на неговите ключови качества и без други продукти и ненужда информация, която да разсейва потребителите.
Landing страниците най-често са директно свързани с SMM, email кампании или маркетинга в търсещите машини, с цел да се увеличи ефективността на маркетинговата кампания.
Главната цел е постигане на максимален процент на „конвертиране” на посетителите в реани клиенти. От гледна точка на анализа, това позволява и директно наблюдение и следене на взаимовръката между процента на посещаемост и продажбите, както на съотношението между разходите за реклама и успеха на рекламната кампания.
За какво може да се изполват т.нар. “целеви страници” или “landing pages”?
Препоръката ни е за използване на целевите страници като силен инструмент за увеличаване на продажбите и разширяване на каналите за реалиция на приходи.
Например чрез класиране или реклама на допълнителни целеви страници в определени ниши и за определени ключови думи вие можете да реализирате допълнителни приходи или да привлечете допълнителен таргетиран трафик.
Целевите страници са удобен инструмент и за повишаване на резултатите при локалното търсене.